måndag 22 mars 2010

Allt för kampen

Apropå gårdagens inlägg är det för övrigt på grund av den däri nämnda kamraten som den här bloggen inom kort kommer att vanprydas av googleannonser. Alla pengar går till någon form av projekt arbetar med. Det har en tidsplan som sträcker sig över 20 år och kostar tydligen pengar att genomföra. Jag fick en redogörelse av innehållet, men den var lång och komplicerad och jag var full. Jag tror att det handlade om världsrevolutionen.

Eftersom jag kommit att tycka att inlägg utan fina bilder är en smula tråkiga får detta illustreras av en bild på hur passionsfruktsblommorna, för ett knappt år sedan, såg ut som unga.

1 kommentar:

  1. Sagt och gjort, google adsensekonto beställt.
    Nästa vecka påbörjas även en sökmotoroptimering av Radical Bonsai i syfte att frälsa världen från hunger och annat ont.

    Nåt annat jag måste få ur mig (då jag så sällan skriver) är att de fantastiska nyheterna om utvidgad ölförsäljning genererade i det närmaste en våt dröm. Vi satt på vårt eget hak som var fullt med bonsai växter och träd och drack öl. Det var som en blandning av botanisk trädgård och ölhak. När jag vaknade ville jag inte återgå till mina obligatoriska sysslor, som annars tar all min tid, utan snarare börja leta lokal till vårt blivande favvohak. Vi får se hur det blir med det.

    Jag ska skicka master Bonsai en videosnutt från en tropisk tågstation i Madrid. Om denne får upp den så kanske jag lyckas förmedla känslan... vi får se...

    SvaraRadera